Πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις είναι ενεργό κομμάτι της σύγχρονης κοινωνίας και οικονομίας. Απασχολούν εκατομμύρια συμπολίτες μας και επηρεάζουν σημαντικά το «φυσικό κεφάλαιο» του πλανήτη και τον τρόπο με τον οποίο το αξιοποιούμε.
Γι αυτό τον λόγο θέλουμε κοντά μας εταιρίες «ηγέτες» στον χώρο τους που να μπορούν να αναπαράγουν τα μηνύματά μας και να επιδιώκουν την αλλαγή στους εργαζόμενους, συνεργάτες και καταναλωτές τους.
Οι βασικές αρχές συνεργασίας μας με επιχειρήσεις είναι οι εξής:
- Διαφάνεια
- Μετρήσιμα αποτελέσματα
- Δικαίωμα διαφωνίας
Τα κριτήριά μας
Λαμβάνουμε χορηγίες από εταιρίες, υπό ένα αυστηρό πλαίσιο κριτηρίων και αρχών:
Οι χορηγικές σχέσεις με επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μεταξύ άλλων σε τομείς όπως καπνοβιομηχανία, πυρηνική ενέργεια και αμυντική βιομηχανία, απαγορεύονται ρητά από τους εσωτερικούς κανονισμούς και διαδικασίες της οργάνωσης.
Κατά κανόνα επιλέγουμε επιχειρήσεις, οι οποίες πληρούν κριτήρια εταιρικής υπευθυνότητας, δικαιωμάτων εργαζομένων, συμμόρφωσης με το κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο κ.α.
Επιλέγουμε επίσης επιχειρήσεις, οι οποίες διατηρούν διεθνείς συνεργασίες μέσω του παγκόσμιου δικτύου μας.
Η πιθανότητα εμπλοκής μας σε οποιαδήποτε μορφή συνεργασίας με επιχειρήσεις αναλύεται διεξοδικά και από αρμόδια κλιμάκια του διεθνούς WWF.
Σε κάθε πλαίσιο χορηγικής σχέσης διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη τέλεση των καθηκόντων μας, χωρίς να διακυβεύεται η αξιοπιστία, η οικονομική ανεξαρτησία και το δικαίωμά μας να ασκούμε ανοιχτή κριτική.
Για λόγους οικονομικής ασφάλειας και ανεξαρτησίας, προσπαθούμε να διασφαλίζουμε διασπορά στις χορηγίες, έτσι ώστε να αποφεύγουμε κάθε πιθανή χορηγική εξάρτηση από συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κλάδους.
Παρακολουθούμε στενά τα πεπραγμένα κάθε επιχείρησης με την οποία συνεργαζόμαστε και δεν διστάζουμε, εάν αυτό κριθεί αναγκαίο, να προβούμε σε διακοπή της συνεργασίας, γεγονός το οποίο έχει ήδη συμβεί στο παρελθόν.
Επιδιώκουμε, όπου αυτό καθίσταται δυνατόν, να διευρύνουμε το πλαίσιο μιας χορηγικής συνεργασίας σε ζητήματα βιώσιμων πρακτικών και λειτουργιών του εκάστοτε χορηγού.
Υπεύθυνη εταιρικών συνεργασιών:
Σοφία Κουκουλάκη, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 2103314893
Εταιρικές συνεργασίες για το 2017
![]() ΑΒ Βασιλόπουλος Στο πλαίσιο του προγράμματος του WWF Ελλάς για μια «Υπεύθυνη Αλιεία», η περιβαλλοντική οργάνωση και η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τους αλιείς γριγρί της Καβάλας, την εταιρία εμπορίας ψαριών «Μανιός» και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ), ξεκίνησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο ένα πρόγραμμα βελτίωσης βιωσιμότητας στόλου. Στόχος της πρωτοποριακής αυτής συνέργειας είναι η επίτευξη βιωσιμότητας του στόλου γριγρί της Καβάλας που αλιεύει γαύρο και σαρδέλα, σύμφωνα με τα πρότυπα της οικολογικής πιστοποίησης αλιείας Marine Stewardship Council (MSC). Για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα, φορείς, πολιτεία, ψαράδες, επιστήμονες και επιχειρήσεις δουλεύουν μαζί για να διατηρήσουν τις ελληνικές θάλασσες ζωντανές, στηρίζοντας έμπρακτα την αλιεία και προσφέροντας βιώσιμες επιλογές στους καταναλωτές. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα μίας συνεργασίας του WWF Ελλάς με την ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2011, σχετικά με την αξιολόγηση των αλιευμάτων που προμηθεύεται η αλυσίδα και την ανάπτυξη στρατηγικής για τη βιωσιμότητά τους. |
![]() ΑΒ Βασιλόπουλος Oι επιπτώσεις του κλάδου της υδατοκαλλιέργειας που αναπτύσσεται ραγδαία στους πληθυσμούς των ψαριών, τα θαλάσσια οικοσυστήματα, την ποιότητα του νερού και την κοινωνία μπορεί να είναι σημαντικά και μετρήσιμα μειωμένες, όταν εφαρμόζονται υπεύθυνες πρακτικές. H AB Βασιλόπουλος και το WWF Ελλάς στο πλαίσιο της συνεργασίας τους προκειμένου η αλυσίδα σούπερ μάρκετ να διαχειρίζεται υπεύθυνα τις προμήθειές της σε προϊόντα υδατοκαλλιέργειας, μαζί με την ΝΗΡΕΥΣ Α.Ε, ξεκίνησαν το 2016 την υλοποίηση ενός προγράμματος που έχει σαν στόχο την περαιτέρω βελτίωση των πρακτικών διαχείρισης τριών μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας τσιπούρας και λαβρακιού του Νηρέα στο Αλιβέρι, τον Αστακό και την Ναύπακτο. Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται με βάση τα πρότυπα της υπεύθυνης υδατοκαλλιέργειας που έχει αναπτύξει για άλλα εκτρεφόμενα είδη ο ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός Aquaculture Stewardship Council (ASC), και είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των μεσογειακών ειδών. Η πρώτη φάση της συνεργασίας που ολοκληρώθηκε το 2014, εστίαζε στην αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση των εισαγόμενων και εγχώριων προμηθειών υδατοκαλλιέργειας της ΑΒ, αλλά και στην ανάπτυξη ενός σχεδίου δράσης για την υπεύθυνη ιχθυοκαλλιέργεια τσιπούρας και λαβρακιού στην Ελλάδα. |
![]() Andriaki Shipping LTD Με τις δασικές πυρκαγιές να αποτελούν τα τελευταία χρόνια έναν από τους σοβαρότερους κινδύνους που απειλούν τα πολύτιμα δάση μας, και την ανθρώπινη αμέλεια να εξακολουθεί να είναι η κυριότερη αιτία του προβλήματος, το WWF Ελλάς ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017, σε συνεργασία με 12 τοπικούς φορείς και ομάδες εθελοντών δασοπυροσβεστών, την πρωτότυπη εκστρατεία «Η φωτιά σε αφορά» στην Αχαΐα και την Κεφαλονιά. Ο βασικός στόχος της εκστρατείας είναι η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και άμεση κινητοποίηση των πολιτών, ως κεντρικού παράγοντα πρόληψης που θα μπορούσε να συμβάλει τόσο στη μείωση των περιστατικών δασικών πυρκαγιών, όσο και στην έγκαιρη ειδοποίηση των αρμόδιων αρχών. Παράλληλα θα σχεδιαστεί ένα πρότυπο εθνικό πακέτο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για την πρόληψη των πυρκαγιών, με στόχο τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στόχος είναι να καλλιεργηθεί μια νέα γενιά ευαισθητοποιημένων πολιτών, που θα αναγνωρίζουν τη σημασία της πρόληψης των πυρκαγιών και των ορθών πρακτικών στο σπίτι και την ύπαιθρο. Το πρόγραμμα υλοποιείται με την συγχρηματοδότηση της Andriaki Shipping που είχε υποστηρίξει δράσεις για την πρόληψη δασικών πυρκαγιών και στην Άνδρο. |
![]() Apple Για 10 ημέρες τον Απρίλιο του 2016, η Apple και 24 προγραμματιστές συνεργάστηκαν για να λανσάρουν το «Apps for Earth», μια παγκόσμια εκστρατεία που θα στηρίξει τις δράσεις του WWF για την προστασία του πλανήτη. Το WWF έλαβε το 100% των εσόδων από τις εφαρμογές του App Store που συμμετείχαν στην εκστρατεία, μέσω των in-app αγορών που δίνουν πρόσβαση στους χρήστες σε ειδικό περιεχόμενο ή χαρακτηριστικά. Στη Μεσόγειο οι δράσεις που θα υποστηριχθούν αφορούν τη βελτίωση της διαχείρισης και της προστασίας των οικοτόπων της θαλάσσιας χελώνας και συγκεκριμένα στην Ελλάδα, την καταγραφή και αξιολόγηση της κατάστασης των σημαντικότερων παραλιών ωοτοκίας της Caretta-caretta. |
![]() Αυγά Βλαχάκη Με την επικοινωνία αυτού του μηνύματος «Μια φυσική συμμαχία» και την οικονομική τους συνεισφορά από το 2004 τα Αυγά Βλαχάκη βοηθούν το WWF Ελλάς στην ευαισθητοποίηση του κοινού και την ενημέρωση σχετικά με τις βιολογικές πρακτικές τις οποίες ακολουθούν στην παραγωγή τους. |
![]() Eurobank Household Lending H Eurobank και το WWF Ελλάς δημιούργησαν την πρώτη «πράσινη» κάρτα, που υποστηρίζει ενεργά το περιβάλλον. Από το 2001 μέχρι σήμερα η WWF Eurobank Visa έχει αποδώσει περισσότερα από 1.600.000€ στο WWF Ελλάς, ενώ έχουν εκδοθεί πάνω από 140.000 κάρτες. Για κάθε νέα έκδοση κάρτας η Eurobank αποδίδει στο WWF Ελλάς 3€, ενώ για κάθε ανανέωση 1,5€. Αν μάλιστα η αίτηση νέας κάρτας προέρχεται από υποστηρικτή του WWF Ελλάς, τότε η Eurobank αποδίδει 8,8€ για κάθε νέα κάρτα. Επιπλέον, για κάθε αγορά με την WWF Eurobank Visa, το 0,07% της αξίας αποδίδεται στο WWF Ελλάς χωρίς καμία επιβάρυνση του κατόχου. Αποκτήστε και εσείς την WWF Eurobank Visa, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος. Τηλεφωνήστε τώρα στο 210 9555555 ή συμπληρώστε την αίτηση online. Αν είστε υποστηρικτής του WWF Ελλάς μην ξεχάσετε να το αναφέρετε. |
![]() Unilever Από το 2015 το WWF ξεκίνησε μια φιλόδοξη συνεργασία σε 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τις παγκόσμιες οικολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις της υπεραλίευσης και της υπεύθυνης κατανάλωσης ψαρικών. Οι κεντρικοί πυλώνες του προγράμματος εστιάζουν: στην ενημέρωση των καταναλωτών για τα οφέλη της υπεύθυνης κατανάλωσης ψαρικών για την κοινωνία, τη θάλασσα και τον άνθρωπο και την προώθηση λύσεων στον επιχειρηματικό κόσμο ώστε να διατίθενται βιώσιμα ψαρικά στις τοπικές αγορές. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να έχουν τον δικό τους προσωπικό οδηγό. Το Fish Guide, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή από υπολογιστή ή κινητό, συμβουλεύει πλέον τον καθένα για τις βιώσιμες καταναλωτικές επιλογές ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα ελληνικών και εισαγόμενων ψαρικών. Το πρόγραμμα στην Ελλάδα συγχρηματοδοτείται κατά 15% από τον όμιλο UNILEVER. |
Υπεύθυνη εταιρικών συνεργασιών: Σοφία Κουκουλάκη,
210 3314893, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.